joi, 9 iulie 2015

KINETOTERAPIE 2014-2015


Kinetoterapie lucrez in continuare zilnic. Anul acesta am cunoscut un terapeut nou care a adus un plus kinetoterapiei de baza, astfel ca am lucrat kinetoterapie si masaj dupa metoda Prof. KOZYAVKIN (cea care se aplica in Centrul de Recuperare din Ucraina, Lviv, Truskavets). Datorita situatiei politice din Ucraina dar si a lipsei fondurilor, ne-a fost imposibil sa ajungem la aceasta clinica pe care mami o vizeaza de mult. Ne bucuram ca am reusit sa facem 2 serii a cate 3 saptamani cu acest terapeut, care a venit in Romania, pentru a lucra cu copilasii de aici. O metoda care m-a oboist foarte foarte tare si pe care am lucrat-o timp de 2 ore zilnic, de luni pana sambata (dimineata) in combinatie cu kinetoterapia clasica inca 1 ora (dupa-amiaza, dupa somnul de pranz).

Ridicam un picior.


Apoi pe celalalt…capus sus si coloana dreapta.


Stau corect in genunchi…nu imi place, dar o fac.


Dupa cum este si Dansul lui Daisy…”lunecam intr-o parte”…este un exercitiu foarte greu pentru mine, dar pozitia e corecta, spatele drept.


Pana la urma ma obisnuiesc si cu exercitiile si ma mai relaxez putin.


La stanga…


Apoi La dreapta…

                               Ne-a iesit un exercitiu perfect

Acum e vremea pentru inca unul mai greu…si iar ma supar putin…probabil ca ma si doare putin cand trag de muschi…


Iar pe final ma linistesc iar, cu gandul ca dupa, urmeaza masajul special.


Multumim. Te asteptam cu drag si data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu