joi, 16 iulie 2015

JOACA SI ATENTIA FAMILIEI, CEA MAI IMPORTANTA TERAPIE - CONTINUARE


Prima mea tunsoare (in sfarsit mami a hotarat sa ma tunda, desi nu vroia deloc sa renunte la buclele mele, de teama ca acestea nu vor mai reveni la loc) – de-acum sunt un baietel mare.


In casa cu mami si cu fratiorul…ma distrez la maxim…mami ne invata cum sa facem painica. Fratiorul pregateste compozitia, eu apas pe butoane si apoi urmarim impreuna fabricare painicii. Intr-o dimineata inainte sa ne apucam de treaba fiecare.





Povestile imi plac cel mai tare, nu trece zi fara cel putin una. Vreti sa va citesc si voua?



Exersez si statul la masuta, pe scaun. Chiar si cand iau masa, nu numai la joaca.


Mami m-a invatat cum sa am cizmulitele curate si pregatite pentru Mos Nicolae.


Nasa ma ajuta sa impodobesc bradul.



Parca nu mai am rabdare sa vina Mosul asa ca ma joc de-a cadourile cu mami si cu tati. Bine inteles eu si cu fratiorul meu suntem cel mai de pret cadou primit vreodata.

 

De sarbatori merg mereu in vizite…cel mai tare mi-a placut  la “stra-bunica”. Uitati ce vesel sunt. “Sa ne traiesti buni, la cat mai multi ani peste 70”.



Pentru Sfantul Andrei ne-a pregatit mamaie grausorul…Uitati cum incepe sa creasca…semn ca vom avea un an bun.



Si nu uit niciodata sa ma ocup de electonice…”Asa se foloseste tableta primita in dar”. Cu o mana se tine si cu una se apasa.



Afara, iar exersez sa fiu un bun sofer…Acum reusesc sa apuc, chiar daca defectuos, cu amandoua manute de volan. Tiiit….tiiiitt….cu gropitele la vedere…


Un leagan in care ma odihnesc putin…ma prind cu o mana si ma sprijin pe alta…
 
Uitati ce bine stau in trotineta…ma tin bine pentru ca mami imi spune mereu ca daca nu ma tin, nu merge trotineta.

Incerc sa stau si eu in prima sanie, primita de la nasa…si de la mamaie…noroc cu spatarul….”Va salut! E bine afara!” chiar daca e frig.

 
La petreceri, imi place cel mai tare. Mai ales cand am ocazia sa ma joc intr-o mare de bile colorate….


Si mai ales cand este de mancare…imi place mancarea. Veniti si voi?

 
In toate aceste locuri ma duce mereu tati cu masina. Acum, ca sunt baiat mare, mai stau si pe bancheta, dar mereu imi pune mami centura, sa fiu in siguranta. “Salut tati, acum unde mai mergem?”
 
Si trebuie sa va prezint, neaparat, primele mele animalute de casa…bine inteles, cele mai blande…pestisorii mei, primiti tot in dar, tot de la nasi. Mamaie are grija ca ei sa aibe tot timpul apa curata, iar eu si cu fratiorul meu, avem grija sa fie mereu bine hraniti.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu