miercuri, 8 iulie 2015

AGENDA DE LUCRU ALBA IULIA - SERIA 10.noiembrie – 21.noiembrie 2014

Un oras nou, un centru nou, care lui mami i-a placut foarte tare. Continuand seria de la Oradea, aici am facut zilnic hidrokinetoterapie, kinetoterapie, mecanoterapie, masaj, logopedie si terapie ocupationala. De asemenea, am continuat socializarea si mi-am facut si aici prieteni.

La kinetoterapie, iar m-am distrat la maxim. Aratam la toata lumea ca pot sa stau cu mainile, amandoua, sub cap.           

 
 
 
 
 

Noutatea a reprezentat-o insa sala de mecanoterapie, aparatura foarte moderna si foarte utila pentru mine. Uitati cum fac abdomene.



“Avion cu motor, ia-ma si pe mine in zbor” ... imi canta mami, sa stau cumintel in Cusca Rocher. Aici fac sprijin pe manute…sau cel putin incerc.



Si ma distrez la maxim in zbor…ma tin bine de cerc sa nu cad…


“Pe locuri, fiti gata, start!” – prima oara cand merg singur, singurel, suspendat in aer. Dar cel mai mult ma atrage bara de echilibru, nu fac nici un pas fara sa ma tin si de bara.

La sfarsitul traseului, sunt fericit ca am ajuns cu bine.

 

Ma mai opresc pe alocuri sa ma mai odihnesc si sa ma tin cu amandoua manute de bara. Ma concentreaz foarte tare.

Exersez sa stau singur in fundic.

Si pana la urma si reusesc, pentru doar cateva secunde.

Ma sperii tare la joaca cu ligheanu…

Dar rasuflu usurat cand in sfarsit se termina exercitiul.

Invat sa merg de-a buselea…


Exersez intens…la verticala…


Iar siguranta mea de la bazin este intodeuna betisorul de care ma tin cu mana stanga…parca imi da putere sa stau singurel.


“Nici un joc fara caluti!”. La terapie ocupationala fac puzzle cu animalute…


Arat unde este nasucul…


Potrivesc ursuletii pe culori…


Uitati…am reusit…


Legume…la legume…animale…la animale…


Si “Nici o joaca fara poveste!”…calutii…preferatii mei.


Si dupa atata munca…merit si putina relaxare…la MASAJ.


 
In fiecare dimineata eram gata primul…mereu o asteptam si pe mami sa se pregateasca…


Si in fiecare seara eram pregatit de somnic…meditand la tot ce s-a intamplat peste zi.


Astept cu nerabdare urmatoarea serie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu